Oplossingen

Niet iedere administratie is hetzelfde. Iedere ondernemer heeft ook een ander vraagstuk of speciale behoefte. Daarom stellen wij communicatie en samenwerking erg op prijs. Alleen dan kunnen wij elkaar versterken.

Bij administreren proberen we zo veel mogelijk samen te doen met onze cliënten. Door slim gebruik van IT, kunnen wij nog meer tijd voor contact met onze klanten overhouden. En doordat wij efficiënt met onze tijd omgaan, kunnen wij u onze diensten tegen concurrerende tarieven aanbieden.

Aan de hand van de omvang van uw administratie en de juridische structuur van uw organisatie kunnen wij onze werklast inschatten en daarom u voor één vast bedrag per maand ondersteunen in het voeren van uw administratie(s), het verzorgen van de verplichte aangiftes en geven wij u de nodige adviezen. Advies op locatie is ook mogelijk.

U kunt er ook voor kiezen om uw volledige debiteuren/crediteuren afhandeling vast of ad interim bij ons neer te leggen. Wij zorgen dan voor het uitreiken van facturen, zetten betalingen ten gunste van uw leveranciers klaar, houden contact met uw relaties betreffende facturatie en betaling én indien nodig zorgen we voor de inning en incasso.

Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.